Škoda představuje nové SUV, cílový trh je asijský

Největší trh pro naši tuzemskou automobilku leží daleko od mladoboleslavského regionu. Na východ také zamíří zbrusu nové SUV značka.

0

Těžko říct, co jsou speciální potřeby a požadavky čínských zákazníků, to ví asi jen zasvěcení pracovníci automobilky, každopádně toto je po modelech KODIAQ a KAROQ v pořadí třetí SUV značky ŠKODA určené právě pro čínský trh.

Jak je patrné z obrázku, nejde ještě o funkční automobil, do toho má vůz ještě daleko,  ŠKODA zveřejnila první designové skici nového městského SUV, automobil jako takový má být poprvé představen krátce před autosalonem v Pekingu.

Podle vyjádření automobilky běží SUV-ofenzíva značky ŠKODA s modely KODIAQ a KAROQ na plné obrátky a ŠKODA nyní přenáší svůj expresivní designový jazyk do nového městského SUV pro čínský trh a zvýrazňuje tak emocionální sílu značky.

Patrné jsou krystalické designové prvky, které jsou společné všem SUV značky ŠKODA, odrážejí robustní vzhled modelu a zároveň mají akcentovat jeho elegantní detaily a prvotřídní kvalitu.

Mimo auto jako takové – zajímá vás, jak to je s podílem, či vlivem Číny v rámci automobilového trhu? Tuzemská značka to vidí tak, že „na čínském trhu představuje podíl SUV na celkovém prodeji značky ŠKODA v prvním čtvrtletí více než 30 %. Čína je největším trhem značky ŠKODA, který přispívá více než čtvrtinou k celosvětovému počtu vozidel dodaných zákazníkům.“ Tak to vidíte.

Řečí čísel vězme, že v loňském roce zvýšila ŠKODA počet dodávek vozidel v Číně o 2,5 % na 325 tisíc kusů a rok 2017 je také nejúspěšnějším rokem v historii značky ŠKODA na čínském trhu od jejího opětovného vstupu v roce 2007. Jestli se dostane toto nové SUV na náš trh? Odpovězme si otázkou – jsou naše potřeby stejné jako ty čínské?

Komentáře