Ruka je v rukávě, na monopostech F1 bude i nadále blízkovýchodní letecká společnost

0
foto: Best Communications

Svého času byly monoposty F1 zdobeny barvami a logy tabákových producentů, dnes je tento sortiment pro sportovní sponzoring zapovězený a jsou tady jiní velcí hráči. Jako třeba Emirates, největší letecká společnost na světě. Letecká společnost je globálním partnerem F1 již od roku 2013 a teď ohlásila obnovení spolupráve a to až do roku 2022.

To znamená pro Emirates rozšíření brandingu, jenž bude možné spatřit na více než 15 závodech v rámci FIA Formula One World Championship v Evropě, Asii, Austrálii, Severní a Jižní Americe. Obnovené partnerství, platné od začátku sezony 2018, zahrnulo i březnové Australian Grand Prix v Melbourne. Emirates je také hlavním sponzorem právě probíhajícího Spanish Grand Prix v Barceloně, stejně jako German Grand Prix, které se odjede na Hockenheimringu v druhé polovině července.

„Partnerství Emirates a F1 představuje vynikající spojení, co se týče dosahu naší globální sítě destinací a měst, v nichž se jezdí závody F1. Závody F1 se zaměřují na inovace a technologie, které jsou základem nejen tohoto sportu, v Emirates se zase soustředíme na vývoj produktů a služeb pro naše zákazníky. Spojení s Formulí 1 nám také dává příležitost sdílet vášeň milionů fanoušků, kteří sledují tento sport, z nichž mnozí jsou také našimi zákazníky,“ řekl Thierry Antinori, Emirates Executive Vice President a Chief Commercial Officer.

„Těší nás, že obnovíme naše dlouhodobé globální partnerství s Emirates, našim věrným přítelem a příznivcem našeho sportu již od roku 2013. Vešli jsme do nové a inovativní éry Formule 1 a jsme rádi, že sdílíme tuto vzrušující cestu s renomovanou a přední značkou, jako je Emirates,“ řekl Sean Bratches, výkonný ředitel Commercial Operations ve F1.

Emirates jako globální partner F1 získá možnost rozsáhlého brandingu na příštích pět let. Branding se bude objevovat na závodních okruzích, cateringu pro hosty v Paddock Clubu, u interaktivních koutků ve vybraných fanouškovských zónách a na vybraných fanouškovských festivalech. Branding Emirates bude viditelný také v digitálním prostředí. Společnost Emirates rovněž nabídne členům svého věrnostního programu Skyward příležitost vyměnit nasbírané letecké míle za exkluzivní VIP zážitky na různých závodech.

zdroj: Best Communications

Komentáře