Olympijské hry vypuknou za 500 dnů, Eurosport představuje nové logo

0
foto: nedori

Máte rádi sport? Pokud ano, pak víte, že Olympijské hry se sice pomalu, ale jistě blíží. Už ani 500 dnů nás nedělí od chvíle, kdy na Olympijském stadionu v Tokiu zavlaje vlajka s pěti kruhy. Televizní stanice Eurosport při té příležitosti představila své logo pro tuto událost.

Tvůrčí centrum Eurosportu hledalo při návrhu loga cestu, která by propojila západní kulturu s východní a zároveň mohla přinášet příběhy všech sportů. Inspiraci našla v Manze – originálním japonském komiksu zaměřeném na dospělé i děti.


Do olympiády zbývají stovky dnů, pro většinu sportovců je to ale velké téma už dnes. Stejně jako beach volejbalisté Ondřej Perušič a David Schweiner totiž bojují v kvalifikaci.

„Zavázali jsme se, že nabídneme zážitky z her v takovém měřítku jako nikdy v minulosti. Budeme smělí a zapojíme více lidí na více obrazovkách, nabídneme každou minutu, každý sport a každého sportovce her,“ říká JB Perrette, prezident a výkonný ředitel Discovery International.

„Chtěli jsme, aby naše logo Tokio 2020 bylo jedinečným symbolem, který bude zahrnovat a respektovat japonskou kulturu, a aby se zároveň stalo okamžitě rozpoznatelným a rezonovalo s miliony lidí, kteří budou sledovat hry napříč Evropou,“ dodává George Aivazoglou, viceprezident Eurosportu pro marketing.
Během příštích 18 měsíců bude nové logo podporovat marketingovou kampaň Eurosportu směřující k Tokiu 2020. Zahajovací ceremoniál Letních olympijských her v Tokiu 2020 se uskuteční vpátek 24. července a hry budou pokračovat až do 9. srpna.

zdroj a foto: nedori

Komentáře