Na světové úspěchy navazuje známý producent a tanečník také domácím oceněním

0
foto: nedori.cz

Tak trochu provokuje, zejména konzervativní lidi bez globálního rozhledu. Vzhledem. Barvou pleti. Orientací. Úspěchěm… Yemi A. D. je ovšem, teď už ryze objektivním pohledem, velmi úspěšný mladý muž, a o úspěchu mluví v celsovětovém měřítku.

A teď u na domácí půdě. Ceny České eventové asociace oceňují mimořádné eventové projekty a nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace. Prvenství ve dvou kategoriích a zároveň titul absolutního vítěze a cenu GRAND PRIX si letos odnesla agentura JAD Productions. Úspěch zaznamenala především s projektem #24RIDE připraveným na míru pro Mercedes-Benz Cars Česká republika. Další cenu obdržela za zahraniční event LONDON LOOP AWARDS pro LOOP.gl.

Česká kreativní a eventová agentura JAD Productions, kterou založil Yemi A. D., tak po mimořádném úspěchu na celosvětové soutěži BEA World, kde již získala řadu ocenění a právem se zařadila mezi světovou špičku eventových agentur, boduje i na domácí půdě.

„Z ocenění mám radost hlavně kvůli týmu, který si rozhodně za minulý rok pozornost zaslouží. JAD PRO tvoří dvanáctičlenný tým lidí od 18 do 37 let. Jejich nasazení a geniální práce v minulém roce přinesla nejen osm mezinárodních a tři domácí ceny, ale hlavně posunula hranice toho, co si klienti umí představit pod pojmem efektivita v reklamě či eventu,“ uvedl k ocenění Yemi A. D.

Projektový manažer JAD Pro Marko Baćević, který měl oba oceněné koncepty na starost, shrnul čerstvý úspěch i loňskou sezonu slovy: „Celý rok 2018 byl jedna velká jízda. Upřímně jsme nadšeni jak z mezinárodních, tak z českých ocenění, která znovu ukázala nástup kreativity a originality před tradičními kanály a repeticí. Za extrémně úspěšný rok vděčíme především několika odvážným klientům, kteří se rozhodli pro nové cesty komunikace. Jedním z nich je i Mercedes-Benz, který většina lidí považuje za konzervativní.“

Projekt #24RIDE se stal jedinečnou livestream game show na českém internetu díky unikátnímu technologickému řešení, které dokázalo přenášet živý obraz z jedoucího auta po celých 24 hodin. Kampaň, jež proběhla v partnerství s T-Mobile, zasáhla 1,3 milionu unikátních uživatelů, včetně 62 tis. interakcí, a v 69 % cílovou skupinu 25–34 let. Cílem oceněného projektu byla podpora uvedení nové generace vozu třídy Mercedes-Benz A-class na trh a snaha změnit vnímání značky především u mladší generace.

zdroj a foto: nedori.cz

Komentáře