My Dear Clothing: Limitovaná edice pro zralé pány, kteří chtějí být věčně mladí

Jedna z nejprogresivnějších a nejhlasitějších českých módních značek současnosti o sobě opět dává vědět, limitovanou edicí pro věčně mladé muže

0

Značka My Dear Clothing představuje limitovanou letní kolekci, to je základní sdělelní, které bychom vám chtěli předat. Pokud neznáte My Dear Clothing, tak je to oblíbená česká streetwearová značka. Funguje od roku 2013, kdy ji v Pardubicích v komunitě mladých umělců točících se především kolem tetování a hudby založil Zbyněk Štandera. Zpočátku fungoval i showroom spojený s tetovacím salónem a barem. Dnes tu sídlí label Million+.

Teď tedy My Dear Clothing přichází s novinkami. „Záměrem MyDear je oslovovat mladší generaci a „věčně mladé“ k tomu, aby společně s námi budovali a podporovali jedinečnost a jistý pohled na svět. Ten vyjadřuje naše motto: „The idea is to die young as late as possible,“ vysvětluje Zbyněk Štandera. Kolekce Summer 18 bude na rozdíl od předchozího jarního počinu opět určená jen mužům. Tentokrát si na své ale přijdou i pánové ve zralejším věku, kteří se drží „forever young stylu“.

V roce 2016 se ke Zbyňkovi přidal stylista Marek Volf, který se dodnes podílí na tvorbě značky. Kluci si společně prošli nespoutaným obdobím jedné velké party, které v nich už napořád zanechalo jistou dávku „grázlovství“. Právě to se výrazně podepsalo na rukopisu My Dear Clothing. Dnes už je ale okolnosti donutily postavit se k životu seriózněji a pracovat na sobě i značce s větší zodpovědností.

„Skrz značku My Dear Clothing se v lidech snažíme podporovat jejich osobní rozvoj. Chceme dokázat, že se není potřeba podřizovat zastaralým konvencím, konzervativním pravidlům ani nátlaku společnosti. Podporujeme bourání stereotypů a ukazujeme, že i takoví „sígrové“ jako my můžou dosáhnout svých cílů. Snažíme se ukázat, že není nutné být s každým za dobře. Nejdůležitější je za dobře sám se sebou. Tyhle hodnoty se hodně odrážejí na naší aktuální tvorbě,“ přibližuje poslání značky Zbyněk.

Značka My Dear Clothing v současnosti patří k jedné z nejprogresivnějších a nejhlasitějších českých módních značek. Z produktů, které se vyrábí výhradně v České republice, je totiž doslova cítit dravost, láska k nadčasovému designu a touha nepřestávat lovit nová dobrodružství, kterou Zbyněk s Markem naplňují častými cestami do zahraničí, kde hledají inspiraci pro svou další tvorbu. Jasně o tom hovoří i nová kolekce, která je určená všem mužům s věčným mládím v duši.

Nová kolekce obsahuje dvě košile s krátkým rukávem, tři trička, šortky a boxerky v originálních designech. Součástí kolekce je originální lookbook, kde se v roli modelů objevuje dvojice mužů z odlišných věkových generací. Janek Gregor zastupuje generaci mužů kolem dvacítky, o třicet let starší Eugenio Bramerini přesně odráží „forever young lifestyle“. Všechny produkty z kolekce Summer 18 jsou tentokrát ve velice limitovaném počtu, takže se rozhodně vyplatí s koupí neotálet, další kolekce spatří světlo světa až v říjnu. Půjde o díle, které Zbyněk vytváří společně s mladým talentem Jakubem Ra, jenž se stal vítězem soutěže Art of Hunt, kterou má na svědomí značka Jägermeister.

Zdroj a foto: Nedori
Release (proběhne online v neděli 12. srpna od 20:00) na webu e-shopu Footshop.cz

Komentáře